Tuesday

♥ Doa duduk antara Sujud ♥

As'salammualaikum Dear Ones~ :)
Please allow me to share with you a piece of information I found online 
that I am VERY sure will be VERY useful for us Muslims & Muslimahs~  :)


Besarnya nilai doa ini yang selama ini kita main2 kan.
Doa duduk antara Sujud yang kita selalu baca laju2..
tahukah maksudnya??


Rabbighfirli (Tuhanku, ampuni aku)


Warhamni (sayangi aku)


Wajburnii (Tutuplah aib-aibku)


Warfa’nii (Angkatlah darjatku)


Warzuqnii (Berilah aku rezeki)


Wahdinii (Berilah aku petunjuk)


Wa’Aafinii (Sihatkan aku)


Wa’fuannii (Maafkan aku)


MasyaALLAH :)
doa yang bermakna bagi seorang yang bertauhid.


credits to: AkuIslam.com


Hence, let us take this matter seriously & start focusing
each time when we perform our prayers~ *InsyaALLAH*



May Allah keep you cheerful


Fi Amanillah :)





1 comment:

Hani Mansor said...

thanx for the sharing Kak Aimie lawa !